Parsun Power Machine Co.Ltd. je kompanija osnovana 2001 godine u okolini Šangaja u Kini. Njihovi glavni proizvodi su generatori, benzinske pumpe za motore, motori i vanbrodski motori itd... Trenutno su i izvoznici vanbrodskih motora i benzinskih pumpi za motore u Kini.

U našoj ponudi možete videti i vanbrodske motore ovog renomiranog brenda.

 

Za informacije o mreži servisera i distributera na teritoriji Srbije, pogledajte mapu     ovde...

 

Cenovnik Parsun motora možete pogledati ovde.

 

Parsun F2.6
Dužina 645 mm
Širina 343 mm
Visina 1013 mm
Visina osovine 381 mm
Težina 18 kg
Okretaji(pun gas) 5250-5750 okr/min
Maksimalna snaga 1.9 (2.6) kw(HP)
Okretaji(ler) 1800-2000 okr/min
Tip motora OHV  
Cilindri 1  
Zapremina 72 ccm
Sistem paljenja TCI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 1.2L
Potrošnja goriva(max.) 0.6lt./h
Količna ulja u motoru 0.35L
Količna ulja u mjenjaču 75ccm
   
Parsun F5BMS
Dužina 717 mm
Širina 361 mm
Visina 1024 mm
Visina osovine 435 mm
Težina 24 kg
Okretaji(pun gas) 4000-5000 okr/min
Maksimalna snaga 3.6 (5) kw(HP)
Okretaji(ler) 1450-1550 okr/min
Tip motora OHV  
Cilindri 1  
Zapremina 112 ccm
Sistem paljenja TCI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 1.3L
Potrošnja goriva(max.) 0.9lt./h
Količna ulja u motoru 0.5L
Količna ulja u mjenjaču 100ccm
   
Parsun F5BML
Dužina 717 mm
Širina 361 mm
Visina 1156 mm
Visina osovine 562 mm
Težina 25 kg
Okretaji(pun gas) 4000-5000 okr/min
Maksimalna snaga 3.6 (5) kw(HP)
Okretaji(ler) 1450-1550 okr/min
Tip motora OHV  
Cilindri 1  
Zapremina 112 ccm
Sistem paljenja TCI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 1.3L
Potrošnja goriva(max.) 0.9lt./h
Količna ulja u motoru 0.5
Količna ulja u mjenjaču 100
   
Parsun F9.8BMS
Dužina 965 mm
Širina 364 mm
Visina 1039 mm
Visina osovine 381 mm
Težina 38 kg
Okretaji(pun gas) 5000-6000 okr/min
Maksimalna snaga 7.2 (9.8) kw(HP)
Okretaji(ler) 900-1000 okr/min
Tip motora OHC  
Cilindri 2  
Zapremina 209 ccm
Sistem paljenja CDI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 12L
Potrošnja goriva(max.) 3.4 lt./h
Količna ulja u motoru 0.8L
Količna ulja u mjenjaču 320ccm
   
Parsun F9.8BML
Dužina 965 mm
Širina 364 mm
Visina 1166 mm
Visina osovine 508 mm
Težina 39.5 kg
Okretaji(pun gas) 5000-6000 okr/min
Maksimalna snaga 7.2 (9.8) kw(HP)
Okretaji(ler) 900-1000 okr/min
Tip motora OHC  
Cilindri 2  
Zapremina 209 ccm
Sistem paljenja CDI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 12L
Potrošnja goriva(max.) 3.4lt./h
Količna ulja u motoru 0.8L
Količna ulja u mjenjaču 320ccm
   
Parsun F15BMS
Dužina 1001 mm
Širina 427 mm
Visina 1080 mm
Visina osovine 440 mm
Težina 49 kg
Okretaji(pun gas) 4500-5500 okr/min
Maksimalna snaga 11 (15) kw(HP)
Okretaji(ler) 900-1000 okr/min
Tip motora OHC  
Cilindri 2  
Zapremina 323 ccm
Sistem paljenja CDI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 24L
Potrošnja goriva(max.) 3.6lt./h
Količna ulja u motoru 1.0L
Količna ulja u mjenjaču 250ccm
   
Parsun F15BML
Dužina 1001 mm
Širina 427 mm
Visina 1207 mm
Visina osovine 567 mm
Težina 53 kg
Okretaji(pun gas) 4500-5500 okr/min
Maksimalna snaga 11 (15) kw(HP)
Okretaji(ler) 900-1000 okr/min
Tip motora OHC  
Cilindri 2  
Zapremina 323 ccm
Sistem paljenja CDI  
Sistem upravljanja ručno  
Sistem paljenja ručno  
Brzine nap/ler/naz
Odnos brzina 2.08(27/13)
Kapacitet rezervoara 24L
Potrošnja goriva(max.) 3.6lt./h
Količna ulja u motoru 1.0L
Količna ulja u mjenjaču 250ccm
   

 

Omogućena je kupovina putem potrošačkih kretida Societe Generale Banke, bez odlaska u istu. Ugovor se sklapa na licu mesta izmedju kupca i predstavnika naše firme. Ovim smo omogućili svim kupcima da brzo i efikasno dodju do željenog proizvoda.

Jer igramo u istom timu.